Σχετικά με το σταθμό

Ο σταθμός τροφοδοτείται από έναν μετεωρολογικό σταθμό Davis Vantage Pro2 και διαδικτυακές κάμερες. Τα δεδομένα συλλέγονται κάθε 10 δευτερόλεπτα και η σελίδα ενημερώνεται κάθε 10 δευτερόλεπτα. Η σελίδα και τα δεδομένα της συλλέγονται από το Λογισμικό Weather-Display. Ο σταθμός αποτελείται από ένα ανεμόμετρο, ένα βαρόμετρο, ένα βροχόμετρο και έναν αισθητήρα θερμοκρασίας-υγρασίας τοποθετημένα σε ιστό στην κορυφή του κτιρίου του Ναυταθλητικού Ομίλου Αλεξανδρούπολης στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Ο σταθμός αποκτήθηκε μέσω του προγράμματος Sailing Across the Black Sea (SaBS) και είναι ιδιοκτησία του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης. Υπεύθυνος για την λειτουργία του είναι ο Ναυταθλητικός Όμιλος Αλεξανδρούπολης στις εγκαταστάσεις του οποίου φιλοξενείται.

Σχετικά με την Πόλη

Η Αλεξανδρούπολη είναι μια σύγχρονη πόλη της Θράκης με πληθυσμό περίπου 70.000 άτομα, πρωτεύουσα του νομού Έβρου. Είναι χτισμένη δίπλα στη θάλασσα και διαθέτει 35 χλμ. ακτής. Στην Αλεξανδρούπολη φθάνει κανείς οδικώς, σιδηροδρομικώς, αεροπορικώς και ακτοπλοϊκώς. Οδικώς απέχει 810 χλμ. από την Αθήνα, 310 χλμ. από τη Θεσσαλονίκη, 43 χλμ. από τα ελληνοτουρκικά σύνορα, και 300 χλμ. από την Κωνσταντινούπολη. Σιδηροδρομικώς συνδέεται με τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα, την Κωνσταντινούπολη και την Ορεστιάδα.

Η σημερινή πόλη της Αλεξανδρούπολης βρίσκεται στη θέση της αρχαίας Σάλης, πόλης με έντονη παρουσία κατά τον 5ο π.Χ. αιώνα, σύμφωνα με τον ιστορικό Ηρόδοτο. Η Σάλη αποτελούσε μία εκ των πόλεων της Σαμοθρακικής Περαίας: Μεσημβρία, Ζώνη, Σάλη, Δρυς, Τέμπυρα και Χαράκωμα. Τους επόμενους αιώνες η πόλη ερημώθηκε και ο τόπος έπεσε στην αφάνεια μέχρι τα μέσα του 19ου αιώνα. Το 1850 περίπου δημιουργείται ο πρώτος οικισμός από Αινίτες, Μακρινούς και Μαρωνίτες ψαράδες, το Δεδέ-Αγάτς. Το 1871 έφτασε στο μικρό ψαροχώρι ο σιδηρόδρομος, ένα γεγονός που θα σημαδέψει την ιστορία και το μέλλον του. Το 1878 η πόλη περιέρχεται στα χέρια των Ρώσων, ύστερα από την υπογραφή της συνθήκης του Αγίου Στεφάνου με την οποία τερματιζόταν ο ρωσοτουρκικός πόλεμος του 1876-1877. Οι μηχανικοί του ρωσικού στρατού εκπονούν το πολεοδομικό σχέδιο της πόλης, σχέδιο με το οποίο είναι χτισμένη η σημερινή πόλη. Η πόλη πέρασε στη βουλγαρική κυριαρχία στο διάστημα 1912 - 1920 και ενσωματώθηκε στην ελληνική επικράτεια το 1920. Τότε μετονομάστηκε σε Νεάπολη, όνομα που δεν κράτησε για πολύ, διότι κατά τη διάρκεια επίσκεψης του Έλληνα βασιλιά Αλέξανδρου πήρε το όνομα Αλεξανδρούπολη, όνομα που τελικά κράτησε. Με την ανταλλαγή των πληθυσμών που πραγματοποιήθηκε μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή δέχθηκε μεγάλο κύμα προσφύγων. Σήμερα η Αλεξανδρούπολη είναι το διοικητικό, οικονομικό και συγκοινωνιακό κέντρο της Θράκης.

Το Λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, αποτελεί μία από τις πύλες της Βόρειας Ελλάδας, μαζί με τους λιμένες της Θεσσαλονίκης και της Καβάλας, για την κίνηση εμπορευμάτων από και προς τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και των Βαλκανίων. Γεωγραφικά το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης καλύπτει την παραθαλάσσια περιοχή νότια της πόλης και εκτείνεται προς τα ανατολικά. Αποτελείται από το εξωτερικό λιμάνι με τα μεγάλα κρηπιδώματα για εμπορικά πλοία μεγαλύτερου βυθίσματος και το εσωτερικό λιμάνι που ουσιαστικά είναι το παλιό λιμάνι. Μέρος του εσωτερικού λιμανιού είναι το λιμάνι των αλιευτικών στα ανατολικά, το μικρό λιμανάκι βόρεια της προβλήτας του Ναυτικού Ομίλου και τα κρηπιδώματα όπου δένουν τα επιβατικά και τα μικρότερα εμπορικά πλοία.

Σήμερα, το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης αποτελεί το μοναδικό μεγάλο λιμάνι της Θράκης, με σημαντική εξαγωγική κίνηση και το σπουδαιότερο συγκοινωνιακό και εμπορικό κόμβο της περιοχής.

Σχετικά με τη σελίδα

Αυτή η σελίδα βασίζεται σε πρότυπο από CarterLake.org με μετατροπή σε κώδικα PHP από Saratoga-Weather.org.
Πολλές ευχαριστίες στον Kevin Reed του TNET Weather για την εργασία στα πρότυπα του Carterlake, και το σχεδιασμό για την κοινή διαχείριση της σελίδας σε κώδικα PHP.
Πολλές ευχαριστίες στον Mike Challis του Long Beach WA για την γεννήτρια κατασκευής γραφικών διεύθυνσης ανέμου, Εναλλάκτη Θεμάτων και τη βοήθεια μορφοποίησης αυτών των προτύπων με κώδικα CSS.
Πολλές ευχαριστίες στον Ken True του Saratoga-Weather.org για την απεικόνιση του πίνακα συνθηκών με κώδικα AJAX, του κεντρικού πίνακα και την ενσωμάτωση του TNET Weather common PHP site design για αυτήν τη σελίδα.

Ευχαριστίες στον Αθανάσιο Τσιουκανάρα του meteothes.gr για τα αρχεία ελέγχου της Ελληνικής μετάφρασης.

Το πρότυπο αρχικά βασίστηκε στο Designs by Haran.

Ατή η σελίδα συμμορφώνεται με το XHTML 1.0. Επαληθεύστε τα XHTML και CSS αυτής της σελίδας.